Skip to content
geautomatiseerd notuleren

Meeting Minutes

Slimmer notuleren met Microsoft 365 Word.



Nu open voor inschrijving
25 juni 2024 in Utrecht

uit-the-young-business-assistant-with-her-boss-2023-11-27-05-10-09-utc

Eerst volgende open training:
25 juni 2024 - Daltonlaan 100 in Utrecht


Microsoft 365 Word

Geautomatiseerd notuleren met Microsoft 365.

Als management assistent bent een onmisbare schakel in de organisatie. U ondersteunt de board members bij hun belangrijke beslissingen en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. U bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, organiseren en notuleren van vergaderingen. Maar notuleren is niet altijd een eenvoudige taak. Het kost tijd, aandacht en energie om alle relevante informatie vast te leggen, te structureren en te delen. Bovendien moet u vaak snel schakelen tussen verschillende onderwerpen, sprekers en documenten. Hoe zou het zijn als u deze taak kon vereenvoudigen en verbeteren met de kracht van Microsoft 365 Word? Met de nieuwe microsoft word kunt u geautomatiseerd notuleren met behulp van spraakherkenning en kunstmatige intelligentie. U kunt eenvoudig audio opnemen, transcriberen, bewerken en opslaan in Word. U kunt ook gebruik maken van slimme sjablonen, suggesties en samenvattingen om uw notulen te verrijken en te verduidelijken. U kunt tenslotte uw notulen makkelijk delen en synchroniseren met uw team en andere betrokkenen.

Programma overzicht training

Ervaar hoe u uw notulen geautomatiseerd kunt samenstellen met Microsoft 365 Word.

De training bestaat uit de zes onderstaande onderdelen:

01.
Introductie
De belangrijkste componenten en structuur van effectieve notulen van vergaderingen identificeren.
02.
Technologie
Demonstratie van Microsoft365 Word-functies die speciaal zijn afgestemd op het maken en opmaken van professionele vergadernotulen.
02.
Toepassen
Spraak-naar-tekst en Copilot-technologie effectief toepassen om vergaderingen nauwkeurig in realtime te transcriberen.
04.
Redigeren
Oefenen met het redigeren van getranscribeerde teksten en zorgen voor nauwkeurigheid, duidelijkheid en beknoptheid.
05.
Samenwerken
Manieren om samen te werken met bestuursleden om aanvullende informatie of verduidelijkingen te verzamelen die nodig zijn voor uitgebreide en nauwkeurige notulen van vergaderingen.
06.
Distributie
Notulen van vergaderingen snel afronden en deze te verspreiden onder relevante belanghebbenden volgens de juiste protocollen.
"Deze training was zeer leerzaam en praktisch. Ik kan nu nog sneller een notulen maken met Microsoft Word. Het is echt ongelofelijk."
60%

Tijdsbesparing

Met Microsoft 365 Word kunt u uw notulen naar een hoger niveau tillen. Volgens onze klanten besparen zij gemiddeld 60% tijd bij het maken van de notulen.

Wat anderen bekeken?
Lees meer
Board Dashboard
Slimmer plannen en organiseren met Microsoft 365 To-Do.
Lees meer
Board Decision

Verbeter uw besluiten met Microsoft 365 Copilot.
Lees meer
Board Meeting


Innoveren met Microsoft 365 Loop.
Lees meer
Security


Bewust en veilig online werken.